Nem a „felirat” számít, hanem a megjelenés és a minőség. Úgy látja, hogy a mai fiatalság, valamint aki meg tudja fizetni a márkásabb darabokat azt gondolja magáról, hogy van stílusa. Azonban ezek a külsőségek nem a valódi egyéniségüket tükrözik, hanem arról árulkodnak, hogy valakinek a nevét hordják magukon pénzért, ezzel is reklámozva a tervezőt. Állítása szerint nem baj, ha megjelenik egy-egy ruhadarabon a márka viszont nem attól lesz valódi stílusa az egyénnek, hogy „csupa felirat” mindenhol.
A megfelelő öltözet fogalma folyamatosan változik. Mindenki más korban szocializálódik, ezáltal mást gondol arról, hogy mik az adott korszak helyes öltözékei. Kihangsúlyozta, hogy a stílus nem kor vagy alkat függő, hanem a stílus az ízlés, az önkritika és a visszafogottság harmonikus viszonya. A megjelenésünk abban rejlik, hogy megtaláljuk-e az egyensúlyt, hogy kik vagyunk, mi áll jól nekünk és hova tartunk. Ezután részletes bemutatót tartott különböző öltözködési stílusokról. Például a Formál business-visszafogott vonalairól beszélt, ezen ruhadarabok helyes hosszárról, és hogy meddig érjen a szoknya vagy az öltöny ujja, valamint fontos szempontként emelte ki a helyes cipő viseletet a megfelelő magasságú sarokkal párosítva. Kitért az Alkalmi, Dress Code szabályaira is, ezen belül a félhivatalalos-délutáni, a hivatalos-esti, a Black Tie-esti ünnepélyes, vagy a White Tie-esti ceremónikus viseletre. Az előadás során kihangsúlyozta, hogy a színek és a minták modernsége manapság befolyásolják a klasszikus darabokat. Mindemellett megemlítette a Casual stílus különböző fajtáit is. A részvevők sok hasznos információval bővítették a helyes öltözködésről szóló ismereteiket, ezért a szervezők már tervezik a következő Stílus, amely sikerre vezet című rendezvényt.
A cikk www.globotv.hu írását is idézi.